Login navn


Kodeord


Entrepriseportalen hjælper med at holde styr på store projekter

Entrepriseportalen fungerer som bindeled i projekter med mange interessenter. Portalen sikrer at alle deltagere i entreprisen har de samme opdaterede tegninger, specifikationer, budgetter, projekt- og tidsplaner. Deltagerne kan også fakturere hinanden gennem portalen og overholder samtidig de offentlige regler om dokumenthåndtering.

Entrepriseportalen kan fx. bruges af et entreprenørselskab, der som leverandør udfører gravearbejder for en række forsyningsselskaber og benytter en række underleverandører.

Et andet eksempel er en rådgivende ingeniørvirksomhed, der benytter portalen til at styre projekterings- og estimeringsaktiviteter i store anlægsarbejder.

Det hele styres via Entrepriseportalen – man behøver blot internetadgang for at bruge systemet.

HOFOR A/S (tidl. KE), ENERGINET.DK og Forsyning Helsingør bruger i dag portalen til at styre deres omfattende gravearbejder med mange involverede underleverandører.

Læs mere om entrepriseportalen på Pernexus.dk, der står bag udviklingen af portalen

Nyt i uge 2 versionen

Entrepriseportalen er blevet opdateret til uge 2 versionen. Den indeholder blandt andet følgende nye funktionaliteter:

Nye Funktioner:

  • Forbedret konfigurationsside til formskabeloner
  • Automatisk valg hvis kun en mulighed på opret siden
  • Indikation af antal nye dokumenter på linket til mine åbne dokumenter

Mindre fejl fjernet:

  • Filtre på Mac OS fungerer igen
  • Indtastnings pop-up hopper ikke længerer i bunden af skærmen ved forsøg på flytning